Selawat dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW

Tuesday 4 January 2011

Permulaan Yang Menarik di Tahun Baru Masehi

Alhamdulillah dapat geran untuk research da. Banyak tu... Terima kasih kepada rakan-rakan yang dari awal-awal lagi mengucapkan tahniah tanpa aku tahu hujung pangkalnya. Akhirnya bila aku buka email selepas 4 hari bercuti tanpa internet, barulah aku tahu jalan ceritanya.

Fuh... selepas beberapa kali mencuba memohon geran, akhirnya di awal tahun 2011 ni geran dicuba beberapa kali dipohon berjaya diperolehi. Terima kasih kepada rakan-rakan yang turut sama membantu memberi cadangan untuk aku menyiapkan proposal. Terima kasih Dr Kwame, Nagoor dan Pn Rezian-na di atas bantuan kalian. Tak lupa juga kepada jawatankuasa tapisan di peringkat fakulti, universiti dan Kementerian Pengajian Tinggi (KPT).

Saya berjanji akan menghasilkan penyelidikan yang berkualiti dan menyumbang ke arah pembangunan rekreasi luar di Malaysia. Doakan aku dan team penyelidik berjaya menyiapkan research ini mengikut jadual yang telah aku janjikan pada KPT.